Lite som en guldmedalj

Jag tittar på Halv åtta hos stjärnorna. Och inser att Janne Schaffert inte bara är en av världens mest storslagna musiker. Han är dessutom en bra kock i ett fantastiskt fint kök i ett fantastiskt fint hem. Här blir vi inte mindre sugna på att flytta.

Men trots längtan efter något nytt så måste jag säga att jag just ikväll trivs otroligt bra under täcket i tvsoffan. Jag har avverkat sista dagen i skolan för den här terminen och är bara en liten tentafråga ifrån min föräldraledighet. Därefter tänker jag sträcka på mig, le litegrann och känna stoltheten över att detta inlägget inte skrevs i onödan.


Snart. Snart ska jag ha kameran och anteckningsblock med mig överallt. Plocka fram penslarna, åka på dagsutflykter och samla ihop alla livets ambitioner. Snart.

Kommentarer
Postat av: Fotograf MissJeni

Härligt att ledigheten är nära nu :D Det förtjänar du! och du, vilken otroligt, underbar, helt fantastisk bild! Jag är kär.

2011-05-18 @ 21:31:30
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0