Puss

Hipp hipp hurra till universums finaste syster på hennes födelsedag  Och till mig själv och min mamma för att vi definitivt är värda att ha en alldeles egen dag. (Som vi givetvis delar med alla andra fina mödrar.)
Dagen till ära har det kalasats tårta medan regnet öst ner utanför. Jag tycker förstås att det varit riktigt mysigt. Jag fick sovmorgon i morse och har därför haft orken att vara vaken en stund in på kvällen. Resten av huset sover, jag har precis plockat undan akrylerna och passar nu på att lämna några rader innan jag gör dem sällskap. Hoppas alla haft en fin dag.



Love and peace.


Kommentarer
Postat av: Fotograf MissJeni

Hoppas du har haft en fin första mors dag idag :)

2011-05-29 @ 23:05:28
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: kristina

vad vacker du är! (och vad målar du för något, visa!:)

2011-05-30 @ 00:04:25
URL: http://melodyofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0