Stort liv

Brudarna i huset hittills har undsluppit magsjuka. Däremot är vi förkylda båda två. Men det har inte hindrat mini från att ha ett riktigt vakendygn. Sent igår när alla lampor precis hade släckts avfyrades ett stort leende följt av ett joller som brukar betyda "Tjäna, nu ska vi snacka lite allvar du och jag".

Idag skiner solen och jag med den. Det var tanken i alla fall. Jag sitter med livspusslet upp till halsen och ägnade gårkvällen åt kom-ihåg-lappar och kladd i kalendern. Sen när blev livet så här intensivt? Jag vill minnas att jag inte för så längesen förvånades över lugnet som gjort sig hemmastadd och var glad om jag hade en punkt att pricka av. Jag kan inte låta bli att känna en vindpust från en annan tid. Kind of love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0