Strimmor


Att förlora en timme som småbarnsförälder är inte okej. För oss innebär det att det ska vara okej att stiga upp 06.30 och att förmiddagsluren hamnar senare. För mini är det mer morgon än förmiddag ännu. (Och för att förtydliga så är mini ett pseudonym. Trots att namnet är sött. Men nog om namnförvirring och oenighet innanför dessa väggar. Hon har redan fått tillräckligt med namn. Kungligt många, faktiskt.)

De senaste dagarna har jag burit på känslan att jag glömt bort något. Missat något do-not-forget, liksom. (Förutom att sköta bloggen korrekt.) Dagarna går så otroligt snabbt så veckoaktiviteterna blir ett enda virrvarr. Jag minns knappt vad jag gjort sedan sist jag lämnade några rader. Men jag vet att jag igår satt skönt bakåtlutad med en kopp kaffe och fin familj. För att avsluta dagen lika skönt bakåtlutad med ett vinglas bland fina vänner (medan stan fullständigt rasade utanför). Det är underbart att vara tillbaka på arenan. Men ännu vackrare att ha något att lämna arenan för, något att komma hem till.


Kommentarer
Postat av: L (:

Vinglas bland fina vänner var kanon, kul å se dig som sagt! & shit ja tror nästan den gjorde det faktiskt (rasade) för det var jäklarns vilket väsen det var utanför när vi öppnade dörren yikes! Ha de gött å hoppas du slipper magsjuka... Innnnte kul... i know :) kram

2011-03-28 @ 17:22:32
Postat av: M

Din sista meningen i det här inlägget är vad jag kallar meningen med livet..



Hoppas dopet blev lyckat :)

2011-04-02 @ 18:10:46
URL: http://tidvatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0