Söndagspuss



Nej, nu får vi ta en paus från kallt-kaffe-och-blöt-disktrasa-inläggen. Någon sa att livet Svensson är det nya Indie men tills det har godkänts på en universell nivå håller jag hårt i de strån som fortfarande gör mig till den jag är.

Jag gick en promenad i vårsolen med leopardleggings och pilotbrillor nynnandes på nånting om en girl med hazel eyes. Vindarna viskade nånting igenkännande samtidigt som luften berättade att våren snart är här.

Förr blev jag impulsiv och hög på livet bland skinnjackor och vårlökar. Jag undrar hur knopparna blommar i år. Jag har ju trots allt inte bara en take-away-kaffe och axelväska att balansera utan även en barnvagn att knuffa på. Det blir fantastiskt. Vintern har varit alldeles för lång igen.

Kommentarer
Postat av: Fotograf MissJeni

Jag håller med dig, vinter från november - mars är på tok för länge. Nu vill jag ha vår!

2011-03-07 @ 16:14:30
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Mikael

Låt det bli vår, igår!

2011-03-07 @ 22:30:57
URL: http://nufan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0