Kallt-kaffe-och-blöt-disktrasa-inlägg

Vi tog en morgonpromenad innan den värsta värmen kom. Klockan åtta gick vi längs vattnet och hälsade glatt på pensionärer som tänkte likadant som oss. Sommaren är fin med allt sitt gröna. Om bara värmen kunde stiga gradvis skulle jag vara en bättre människa. Ett chockerande BAM! är inte hälsosamt.
Resten av den här förmiddagen har jag hemmapysslat, beställt nya gardiner, rensat och plockat. Så fort vi vi fått i oss lite lunch (och de starkaste soltimmarna förhoppningsvis passerat) ska jag jaga rätt på en babypool och inkvartera mig i mitt childhood. Termometern visar 29 grader och jag dör litegrann. 


Ps. Jag har verkligen släppt studier och höstens ovisshet. Praktikplats, vad är det? Och (den godkända) hemtentan som skickades hem med kommentarer åkte oöppnad ner i soptunnan. Det finns viktigare saker. Nuet.

Kommentarer
Postat av: Fotograf MissJeni

Åh jag som älskar heta sommardagar, fast du har rätt, man bör ha en pool i närheten....

2011-06-30 @ 01:29:23
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nu blir jag lite butter...du får inte klaga på solen när den äntligen är här ;)

2011-06-30 @ 20:09:30
URL: http://carromeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0