Lyckad framgång

Denna fredag - en nära livet upplevelse. Mini föredrar helt klart sin sittvagn, jollrade högt och somnade därefter efter några meter körandes på kullersten. Lyckoträff eller faktiskt något som fungerar? Det återstår att se. Jag tog i alla fall vara på dagens promenad på stan och älskade varje sekund i solväggen bakom huset. Och någonstans där kände jag livet igen.


Vi myser ganska kravlöst den här eftermiddagen. Playdate:ar på golvet, firar lyckad framgång genom nätshopping och dricker kaffe. Om det blir någon eftermiddagslur idag ska jag läsa en tidning och slänga upp fötterna på bordet. Därefter är det fredagsmys och god mat som gäller. (Det tog lite tid att få ihop de här raderna. Så innan jag avslutar kan jag berätta att det blev en eftermiddagslur. Nu: upp med fötterna. Hej på er.)

Kommentarer
Postat av: SOFIE

Tack vad glad jag blev, jag är också ganska skeptisk men jag följer en del. Men jag vill egentligen inte ge min blogg titeln "mammablogg". Men visst, typ 9 av 10 inlägg handlar numera om typ bbb : bebis,bajs eller blöjor så jag får nog stå ut med den titeln.. ;)



Ha en mysig fredag!

Vilka fina köp du gjort och vad roligt att det funkar så bra med sittvagn. Längtar tills vi med kan börja köra med det...



Kramar

2011-04-08 @ 13:59:23
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Malin & Prinsessan

Åh, jag älskade hela kollektionen. Precis min stil! Fyra plagg fick följa med hem även om jag hade velat köpa allt. Men plånboken sa nej där ;)



Den där klänningen har jag på mig på min dagens idag, hihi :)



Kram vännen!

2011-04-08 @ 18:58:31
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0