Happyface

Jag har mått lite märkligt en period. Mitt i det ljuva livet, så svårmodet har inte alls här att göra. Tanken slog mig att det kanske är årstiden som minner om något. Det gör sådär ibland. Så jag gick tillbaka ett år i bloggarkivet för att läsa mellan raderna. Jag önskar det fanns tid att trolla med orden sådär. Och så önskar jag att jag visste vilket härligt liv som väntade på mig då.


Idag har vi tagit en fika med fina vänner som nu outat sin graviditet. Det är lite extra kul när vänner skaffar barn. Man spelar liksom på samma planhalva. (Yes, jag har blivit en sån förälder som tittar på En unge i minuten och tycker att gravidmagar är fina. Men som håller käft när det gäller goda råd). Därefter har jag varit mycket korrekt och ägnat dagen åt långpromenad och vårstädning i både min och minis garderober. Nu plockar vi fram klänningar och tunnare koftor.

Och imorgon rullar jag mot Göteborg och skolan igen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Fina du! Det låter alldeles, alldeles underbart :)

2011-04-27 @ 15:28:20
URL: http://malinan.blogg.se/
Postat av: Fotograf MissJeni

Jag brukar också kolla tillbaka i bloggen och påminnas om hur det en gång var. Det är ganska härligt med blogg på det viset. Allt finns där.

2011-04-27 @ 20:06:56
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0