Påskafton och strålande sol

Idag har vi suttit med tygskor och chinos i solen hela dagen.


...och avverkat en mysigt påskfika vid vattnet. Mini har varit pipig och trött sen vi kom hem - en (inte helt ovanlig) biverkning av för mycket vårluft och många olika ansikten. Nu powernapar hon på mig medan jag dricker te och läser bloggar. Jag önskar jag hade tid nog att driva en väluppdaterad blogg istället för detta hit-och-ditande. Det finns ju egentligen så otroligt mycket att berätta.

Jag har bestämt mig för att börja sätta upp några enkla mål inför varje vecka - för att undvika att tiden bara rinner iväg utan att få någonting gjort. Det är egentligen inget fel i att låta den göra det. Men jag tycker om att hinna med saker även om man ofta får planera om här hemma. Så, kommande vecka ska jag 1) läsa in mig på kursen 2) baka upp fikaförrådet 3) bestämma mig angående ett inredningsprojekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0