Jag vet inte för vilken gång i ordningen j...

img_4637 (MMS)

Jag vet inte för vilken gång i ordningen jag tänker att utan korridorer skulle jag bli lycklig. Idag spelar vi rollspel, kikar ödmjukt över glasögonen och låtsas vara socialarbetare. Surrealistiskt, tänker jag och ber om ett mirakel som tar mig härifrån. Jag blir sådär rastlös igen, trummar med fingrarna mot bordet och förstår att det här inte är min inlärningsmetod. En stund senare sitter jag på tåget med min partner in crime, går igenom långhelgens planer med några skratt och känner att livet inte är så svårbegripligt. Nu ska jag krama min familj i många dagar innan det är dags att återvända till Gulag. (När ska blogg.se förstå grejen med iphone app?)


Kommentarer
Postat av: Katarina

Är lite nyfiken på hur det är att kombinera föräldralivet med universitetsstudier? Är det lätt att stanna hemma och studera? Alltså att få en "anpassad" utbildning utefter sina livsvillkor? Har funderat lite på det på sistone.

2011-04-06 @ 21:41:13
URL: http://akatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0