Tjugofemte maj

Det blåser storm ute idag. Inget väder för långpromenad, tänkte jag och kände medlidande för de frysande högstadieeleverna på fotbollsplanen. Nånstans där insåg jag att de som faktiskt kan vara inomhus borde vara det. Så jag vände på vagnen och tog sikte på det jag kände för redan när jag vaknade. Inomhysmys utan höga prestationer. Med en trollmors uppsyn, kaffekopp och filmer jag kan utantill rullandes i bakgrunden har den här dagen svept förbi. Mini i sin tur har sovit mycket. En halvtimme i sin säng, sen går larmet och för bästa hälsotillstånd hos alla får hon sova en stund till hos mig. Anna Wahlgren, up your ass.


Ikväll har jag landat i soffan och klickat mig runt på lite bloggar. Söta Anna-Malin har verkligen fått mig att vilja damma av kameran med sitt fina ljus och mysiga rader. Ännu ett sommarprojekt. Låt dessa dagar aldrig ta slut.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hatar verkligen detta "blåsväder"

2011-05-25 @ 21:24:38
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
Postat av: AnnaMalin

Hej! Vad kul att du lämnade några ord hos mig och speciellt att jag såg raderna du hade skrivit i detta inlägg! :-) Kul att jag kunde inspirera lite, det värmer. Det blev också ett litet projekt jag fick för mig för ett tag sedan - att arbeta mer med kameran - och när man väl finner tiden och lusten är det underbart roligt tycker jag.

Jag hoppas även ni mår gott! Kul att din lilla är lik Liv med både utseende och namn :-) Och tack för orden om mitt inlägg. Det underlättar ju verkligen att veta att man inte är ensam om dessa tankar och känslor, de dagar då de dyker upp.

Må gott så länge! Och vi "syns" mer i bloggarna - jag är allt inne hos dig med med jämna mellanrum ;-) Kramar till dig

2011-05-25 @ 21:58:53
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Men tusen tack fina du! :) Vad glad jag blir!



Hur står det till med dig då? Äntligen snart sommar. Hoppas det bara slutar blåsa så mycket. Det får gärna blåsa lite, inte vara helt vindstilla för då blir det för varmt :)



2011-05-26 @ 09:43:45
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Malin

Det låter fint tycker jag, man behöver inomhusmys ibland! Kram

2011-05-26 @ 11:14:16
URL: http://malinan.blogg.se/
Postat av: Sara

Både tjejfika och mammafika är givet! Jag är också helt ledig from nu (har inte fått mitt fazerschema än) så jag kan när som helst nästa vecka förutom onsdag förmiddag och måndag då jag jobbar. Vi styrar upp något tycker jag! <3

2011-05-26 @ 18:21:18
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0