Back in business

Perioden efter en tenta brukar vara lite som mental pyspunka. Bomull i huvudet. Vi tog oss därför en lugn förmiddag för att samla lite kraft och slängde därefter ihop en snabb packning och åkte ut i naturen. Mini älskar alla fina färger nu på sommaren. Grönt gräs och färgade blommor är fantastiskt. Så det är en ganska enkel sak att hålla henne övervägande glad om dagarna.


Jag, för den delen, mår också otroligt bra. Jag är ledig i 4 månader nu. Och vet ni vad jag ska göra? Jag ska leva. Leva genom att åka på dagsutflykter, skriva, måla, läsa en bok för glädjens skull, äta glass, vara vid vattnet, umgås med nära och kära, försöka introducera några bebisrutiner (känner sådär inför hela rutingrejen men det är ett helt annat inlägg) och bara vara förälder.

Kommentarer
Postat av: Ronja

<3 kärlek.

jag saknar dig. en sommarfika i gräset och få träffa fantastiska lillan, det är en önskan jag har.

2011-05-23 @ 11:04:17
Postat av: sara

världens bästa mamma och världens bästa bebis! <3

2011-05-23 @ 12:38:22
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Madde

SV:Va kul, saknat att läsa dina inlägg:) Va stor mini blivit, tiden går så fort:)

2011-05-23 @ 21:03:16
URL: http://amatorfotografen.blogg.se/
Postat av: Fotograf MissJeni

Vilken mysig bild och jag hoppas att ni får många härliga dagar nu när du är ledig :)

2011-05-23 @ 22:26:13
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0