Utkast: Maj 2, 2011

"Jag har grupparbetat med en seg LSS-utredning, tappat ut ett gammalt kaffefilter på golvet, nästan krockat bilen och gjort en mängd andra sega saker bara som bevis på att det faktiskt är måndag. Nu är jag hemma och helt utan energi att hitta på något livsavgörande."


Så långt hann jag skriva innan mini förvandlades till terrorist och gick all in för att smula sönder sin ena förälder. Gode värld. Vad är det frågan om? Detta är så inte okej. Nu jäklar ska det ätas godis och soffmysas. Äntligen har hon somnat.

Kommentarer
Postat av: sara

inte bara jag som haft en crappy måndag verkar det som. all kärlek! <3

2011-05-02 @ 22:15:36
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0