Happy face

Idag känner jag mig som 65, typ. Jag, mini och min mamma har gjort storstan idag och tagit en kaffe i en konstnärs lya. En fin dag. En fin dag med högsång av hela barnsångsregistret för en lyckligare bilfärd. Gode värld, barnet har attityd. Med övertydlighet om vad som är okej och inte okej. Jag har hittat lösningen på Sanatama dharma - stavas min dotter. Jodå, jag har funderat över min karma. Oh yes I have. Men jag älskar flickebarnet hejdlöst och hade varit naiv om jag förväntat mig en annan personlighet.


Imorgon mina vänner. Ska this lady ut på en shoppingrunda. För jag är så otroligt värd det. Jag är den bästa föräldern för just mitt barn och dessutom färdigpluggad. God kväll.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Har du läst till socionom i två år nu? Då är det väl lite kvar efter praktiken?

2011-05-26 @ 22:59:07
URL: http://akatarina.blogg.se/
Postat av: michaela med bebis

så sant så sant! alla fina mammor är värda det lilla extra i vardagen!

2011-05-28 @ 15:52:08
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0