Ibland undrar man

Det händer att jag undrar vad jag sysslar med. När jag sitter i ett diskussionsforum som faktiskt inte ger mig nånting och utbildningen börjar dofta helylle. Jag tror att familjelivet och gosedjursandan har satt ordentliga klor i mig. När alternativa synvinklar förvandlas till något oviktigt, kletigt.

Det är tur att det finns skönheter som muntrar upp när dubbla spelplaner blir besvärligt. Jag spelar vanligtvis bäst så här. Men efter en provokativ dag så är inget lika vackert som att komma hem till en glad pyjamastjej som efter ha avfyrat några leenden somnar nöjt bredvid. Ibland kommer insikterna om vad som är viktigt som en smäll på käften. Imorgon hemmamyser vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0