Strimmor


Efter att ha avfyrat det största leendet i historien ansåg sig mini berättigad att pröva sina föräldrars tålamod igen. Det var längesen sist och idag var det dags att vakna 06.00 så det borde vara en perfekt dag, eller? Urk. Idag hinkar vi kaffe, gäspar och turas om att vila. Två av tre sover. Mini hängandes i selen på mitt börst - ett säkert kort för en längre tystnad.

Nu passar jag på att läsa några rader och se över höstens praktikblanketter. Det var en av många ambitioner jag hade med den här dagen. Jag har en känsla av att de övriga får hållas vilande. (Det är det här jag menar med omprioriteringar.) Jag underskattar inget. Men jag tycker faktiskt det är okej att längta framåt. Till vårsol, tid som räcker till penslar och foto, fungerande barnvagnpromenader och möjlighet att snacka om saken.

Kommentarer
Postat av: Fotograf MissJeni

hos mig började dagen 06:30 med en pinktur ute med Charlie. Men han var så snäll så han somnade om igen och vaknade inte förrän 11 :)

2011-03-02 @ 15:52:41
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: karolina

Kanske ett glas vin och lite skitsnack snart? =)

Vad ska man säga...nykläckt bebis är ju alltid just nykläckt bebis =) kram

2011-03-02 @ 16:28:19
Postat av: Kamilla Nylund

Vilken snygg design du har!

2011-03-04 @ 09:36:24
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0