Inte en dag yngre skriver jag en sång

Ingenting minner om våren
och mig själv
som Winnerbäck och hans Jag fattar ingenting


Huset sover. Jag blev grundlurad av mini vars plan inte alls var att gå upp när första protesten kom. Hon ville bara möta solstrålarna som dansade runt mot lägenhetens alla väggar för att sen somna om på min axel. Så nu sitter jag här. Vaken och faktiskt motiverad för att köra bil i vårsolen och spendera eftermiddagen i universitetskorridorerna. Utan korridorer skulle jag bli lycklig, löd en förarglig och därmed snabb tanke igår. Idag vill jag strosa i staden där allt latent liggandes i mig väcks till liv. Jag hoppas ni får en fin dag. I den här delen av landet har vi oddsen med oss.

Kommentarer
Postat av: sara

Sweet. Jag börjar få koll på det här med bebisgrejer. ;)



Dödligt hemskt, indeed. Har varit på jobbsökarturné. Fruktansvärt i min värld. Jag gillar ju varken förändringar eller spontanitet. Men det gick rätt bra ändå. Tror jag har rätt bra chans att i alla fall få ett samtal framöver. :D

2011-03-15 @ 12:12:48
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hjälp! Jag fastnade!!



-skulle bara gå in och svara dig på din kommentar men så började jag bläddra bland inlägge, och, jag fastnade!



Din text är trollbindande och du satte ord på tankar som jag själv bara haft inuti men inte kunnat formulera i inlägget: "jag har en sak att berätta" där du "outar" din graviditet.



Kramar

2011-03-15 @ 16:48:38
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Malin & Prinsessan

Ja, gud så skönt det är att komma igång igen. Klockan sju var väldigt tidigt dock, var tvungen att gå hemifrån klockan 06.15, hihi :) Men det var för att träffa PT:n, nu kan jag tack och lov styra tiderna lite mer :)



Förstår att du vill komma igång. Fick höra idag att ont i ländryggen är väldigt vanligt efter en graviditet. Ett tips om du orkar är att förska köra några övningar hemma varje dag. Behöver ta max en kvart men ger snabbt resultat :)



Kram!

2011-03-15 @ 20:39:25
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0