Update

Utkast: Juni 8, 2011
Barnet har sovit en hel natt och dessutom knoppat förmiddgasluren i en och en halv timme - ensam i sin egen säng. Behöver jag ens säga att vi befinner oss i en solig period. Hon är så otroligt glad och vi med henne.

Utkast: Juni 9, 2011
Att behöva ringa viktiga samtal inför höstens praktik när man officiellt är föräldraledig. Dislike. Värre är det att behöva handskas med olika känslor inför olika verksamheter och deras arbetsscheman. Men en fin dag har vi haft. Med buskusinerna på besök.

Utkast: Juni 10, 2011
Jag har ofta ambitionen att skriva men sällan tiden att avsluta det. Regnet har öst ner idag så vi har haft en riktig mysdag. Jag har hunnit göra färdigt det där fotoalbumet jag planerat sen mini föddes, leta nytt boende och kanske fått lite ordning på höstens praktik. Det tack vare en mentor som har hela mitt hjärta. Håll tummarna för de besked som väntas nästa vecka. Jag har allmän skrivkramp för tillfället och mycket annat att ordna med, så vi säger så tills vidare. Hej.

Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Tack snälla Linda för dina ord på bloggen och att du delade med dig!



Skönt att ni har fått hyffsade kvällsrutiner nu! Blir peppad att tänka som ni, och göra det som känns bäst för oss och utefter hur hon verkar vilja ha det. Det formar sig säkert en rutin så småningom som sagt... Det där med Brios "gungtossar" har vi funderat på - hon älskar att bli vaggad annars så det kanske skulle kunna vara något om hon är något sådär lugn i sängen.



De senaste kvällarna har inte ens gos fungerat riktigt dock. Hon har bökat och stökat med mig i vår säng efter att hon blivit matad, men nu la sig J med henne en stund och då slocknade hon direkt... Kanske pappa som behövs varje kväll nu? ;-) Nej, men vi får nog ta det som det kommer och inte haka upp oss för mkt på att det "ska vara" på ngt visst sätt och att vi måste forma rutiner nu, det tar sig förhoppningsvis.



Hoppas det blir bättre för er och lilla L dagtid också!



Ta hand om er och ha en fin helg! Kramar

2011-06-10 @ 23:01:38
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/
Postat av: Fotograf MissJeni

Vad spännande att höra att ni letar nytt boende, dags för hus? :)

2011-06-13 @ 20:33:49
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0