Söndag klockan tio nolltvå

Förmiddagsfika till mig och gröt till mini.



Vi var ute på en tidig morgonpromenad idag. Jag älskar stan om söndagar. Lugnet och de tomma gatorna. Det kändes väldigt idylliskt att sitta på en parkbänk, se hur cafét ställde ut sina stolar och välkomnade söndagen. Allt detta medan mini sov.

Nätterna har varit överjävliga en period. BVC förespråkar separationsfas. Ja, vi med för all del. Men igår ändrade vi om kvällsrutinerna lite och det blev tillfällig succe. Jag är utvilad idag. Skönt. För den här förmiddagen har vardagsrumsgolvet förvandlats till ett lek- och busland. Hon kräver så otroligt  mycket underhållning det lilla yrvädret. Att jag hinner lämna några rader är en större bedrift. Vanligtvis startar min egentid kl 19.30 varje kväll. Och nu för tiden är det helt okej.

Jag ska försöka skriva oftare nu. Sedan sist har ni inte missat något. Jag har umgåts med nära och kära, lagat tapas, firat midsommar lugnt och stilla, återupptäckt tjusningen med ljudböcker och hösten är fortfarande oklar.

Love.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Glad midsommar sådär lite i efterskott! ;)

2011-06-26 @ 21:13:58
URL: http://carromeller.blogg.se/
Postat av: En liten bildblogg av Felicia Karlström

Hoppas du hade en toppen dag! :) KRAM!

2011-06-26 @ 22:58:41
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Postat av: emelie

Den där fikan såg inte helt fel ut.

Hoppas att de nya läggningsrutinerna var mer än bara tillfällig succé.

2011-06-27 @ 11:44:46
URL: http://makeitalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0