Ni hänger väl med?

Hej alla söta bloggläsare som följt mig genom många tider.

De här raderna är riktade enbart till er. Jag har nu efter många olika vändor bestämt mig för att börja blogga under ny och oförstörd adress. Ni hittar mig nu [här]. En nystart känns slutligen på sin plats när livet nått en ny fantastisk era och det har hänt mycket med mig det senaste. Tanken är att den nya adressen blir ett domän framöver och jag hoppas kunna lägga tid på idén.

Ni som följer mig via bloglovin' behöver inte oroa er då ni automatiskt kommer förflyttas. Alla ni andra som klickar er hit på annat vis får helt enkelt [en ny adress] att spara bland favoriterna.

Jag hoppas ni följer med på resan.
All kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0