You're amazing


Idag är jag glädjen personifierad. Det är högst ohälsosamt (för mig) att stänga av hjärnan sådär som jag (nästan) lyckats göra de senaste veckorna i väntan på något stort. Men nu är jag som vanligt vaken och inspirerad efter en dag bland kära återseenden och en känsla av att vara på väg någonstans. Det är tydligt att mina fötter står mycket stadigare nu än tidigare årstider och det är stort. Vår uppsats var dessutom förvånansvärt korrekt vilket tyder på fantastiskt samarbete och fin handledning. På vägen hem spelades Guns n' roses på bilradion. Jag kände tveklöst en känsla av seger och tillit till de finaste delarna av livet.

Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt att opponeringen gick bra och att du har en vacker känsla idag! :)

2011-01-07 @ 19:50:46
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0