Vad gör vi? Nu kör vi!

Wow, jag är människa igen. Om det är för att min (håll tummarna) lugna mysbebis är tillbaka (fine, hon är fortfarande en liten apunge som trivs bäst på armen men efter veckans nya erfarenheter så gör det ingenting) eller för att jag spenderat dagen i Göteborg med underbara classmates  och fått känna farten igen vet jag inte. Men det spelar faktiskt ingen roll. Jag känner mig så jävla levande och hade tänkt fira med en barnvagnspromenad i solen för att provsmaka vårkänslor - den senaste parentesen försvårade dock den bedriften. Men vi är glada ändå och söker andra lösningar. Ikväll sjunger vi till Winnerbäck, bläddrar i studiehandledningar och försöker få kläm på den nya kursen.



Nya dagar väntar
med nya tidsfördriv
och allting liksom kräver mera nu

När du har varit i alla vrår
och du har testat allt som går och
när du tröttnat
Kom ihåg mig då


Kommentarer
Postat av: emelie

Skönt att den vardag du är lite mer van vid och trivs lite mer vid börjar hitta tillbaka :) Håller tummarna för att lilltjejen slipper kolik. Svägerskans yngsta hade monsterkolik, kunde skrika oavbrutet i 17 timmar.. Och när man trodde att hon inte kunde bli argare/ledsnare än vad hon redan var, då nådde hon minsann ännu högre höjder.. Usch, det gör ont i det lilla mammahjärtat när man inte kan göra något för att ta bort det onda :(

2011-02-23 @ 18:25:23
URL: http://makeitalone.blogg.se/
Postat av: J

Nice, jag satt själv i Handelsbibblan och njöt och kände flowet idag. Mycket bra!

2011-02-23 @ 19:48:14
URL: http://welcometothedollhouse.blogg.se/
Postat av: Fotograf MissJeni

Skönt att du mår bättre nu och mini också! :)

2011-02-24 @ 13:24:29
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0