Det liksom rör sig under ytan och fasaden

Hemma hos oss just nu: en Winnerbäckspelning rullandes i dvd:n, en kvinna i soffan med en sovande bebis på bröstet och kaffe, tvkontroller och plugg utspritt runt omkring. Jag återupptäckte precis tjusningen med Pollenchock & stjärnfall. Och (efter helgens förstå-sig-påare) när vi ändå är inne på tjusningar känns detta sådär kick assigt läsvärt. Jag är en av dem som sörjer att bekräftelsen endast finns att hämta om man lever enligt normen. Och en av dem som hade kunnat lägga fram stavelserna likadant.



Vi har haft mysbesök av mamma (mormor) och pyret (hjärtemoster) idag. Inget är så stärkande som min egen familj och peppandet därifrån. Vi fortsätter i samma lugna spår under helgen. Det är en ingen dum idé att samla extra kraft inför veckan som förutom soffplugg faktiskt bjuder upp till två-dagars-vals på plats i Göteborg. Låt det vara väder för solglasögon. Note to myself: Ring med vass ton till ögonläkaren. Inflammationen blir värre och ska behandlas nu. Inte om 14 dagar, come on?


Kommentarer
Postat av: J

:) Jag måste själva ta i ordentligt på en läkarfront i veckan tror jag, vill inte åka obehandlad till Thailand.

2011-02-26 @ 17:36:53
URL: http://welcometothedollhouse.blogg.se/
Postat av: Caroline

Asså, du är helt makalös! Om du fixar allt det där som du sysslar med på samma gång...så ska ja då banne mig inte klaga när jag tvingas plugga lite extra en helg :P

2011-02-27 @ 10:03:48
URL: http://carromeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0