Lördagsmys


Gode värld
, vad man lär sig att bli effektiv med en mini i huset. Till och med mina rader lämnas mindre genomtänkta och den tidigare ordkonsten liksom faller i takt med missnöjda läten och annat som prioriteras. Very well. Ni får hålla till godo en tid, vänner som läsare. Det här är jag i den här perioden av livet.

Vi har haft en väldigt fin dag med en långpromenad, en stund i solväggen, kaffe med universums finaste mormor och moster, lite ooooande framför babblarna och lite karatekiddande i gymmet. Livet har sina goda stunder och den här sköna april är det just de vanliga stunderna som vi lever för.

(För att snabbt nämna något annat önskar jag att den där jäkla driften att vara ett gott stöd för alla andra och finna sig bekväm i situationer där man omöjligt kan vara det, kunde ta semester. Jag lägger så mycket energi på att få familjeliv, intressen och studier att flyta att minsta snedsteg jag gör känns som en hel ravinupplevelse. Rise and shine, kvinna, rise and shine.)

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken hälig bild:) Skönt att höra att ni mår bra:)

2011-04-16 @ 21:30:52
URL: http://amatorfotografen.blogg.se/
Postat av: AnnaMalin

De känslor och tankar du skriver om som hänger ihop med mammalivet känner jag verkligen igen. Och jaa, man lär sig verkligen att bli effektiv... ;-)



Hoppas allt är bra med er annars! Kikar in här lite då och då men hinner inte alltid med att lämna spår (kan bero på en liten...) :-)



Kramkram

2011-04-17 @ 10:43:27
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/
Postat av: J

Jag vet hur det känns så rise and shine! (Vi hade You're the storm på vår vigsel f.ö., det var så fint).

2011-04-17 @ 16:30:35
URL: http://welcometothedollhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0