All you need is love love love


Mitt skrivande hamnar i skuggan av samtalsövningar, tågresor och blöjbyten. Jag springer av tåget, kastar mig in i bilen och vägrar minsta omväg för att snabbast möjligt komma hem till mini. Hon har alltid haft det bra och verkar knappast märka att morsan just idag sprungit runt i vimlet. Nej, i detta fallet är det jag som med den största kärleken får lida av den största saknaden. Multitasking ska tydligen vara mellannamnet hos 2000-talets mammor. Jag instämmer och inser samtidigt att jag (med eller utan svårmod) inte skulle kunnat göra på något annat sätt.

Nu sover skatten sen en stund tillbaka. Jag har fått hårtopparna klippta och därefter gjort en mängd olika saker som ni med all säkerhet finner ganska ointressant. Innan jag knoppar in ville jag mest lämna några varma rader och benämna livet som både underbart och helt fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0