The quiz


Jag strök en dopklänning och lyssnade på Hello Saferide. Jag vet inte vad det var. Men kanske att det liknande en kulturkrock. Krockar skapar kaos. Och av någon outgrundlig anledning är det alltid dit jag söker mig.

Men nog om världsligheter. Jag har haft en helt otrolig vecka som kantats av gipsade armar, magsjuka och kamikazeförkylningar. Men det till trots så döps mini imorgon. Lite vattenstänk på pallet och en heldag med släkt och vänner. Det blir fint.

Något annat fint var två farbröder som jag satt bakom på spårvagnen i veckan. De diskuterade hamnar och biljerade kring tiden på sjön på bred Göteborgska. Jag tror jag blev hemmakär.


Kommentarer
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

även om det inte finns någon åldersgräns på vissa saker och ting.

Så finns det ändå en osynlig lag som gör att man inte kan få det man vill ha.

Är det rätt tycker du ? Vore det inte enklare om man kunde beställa det vad man ville ha direkt in i vardagsrummet?

2011-04-02 @ 14:50:44
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0