What it takes


Jag poppar Aerosmith och hemmapysslar. Det är en grå söndag. Inte alls underbart höstigt som på bilden. Men det gör ingenting. För jag har varit seg efter en klarvaken natt. Måste införskaffa skissblock och bra böcker vid sängkanten om de här energikickarna ska fortsätta.

Det har promenerats i skogen idag. Efter det blev jag lite mer vaken i huvudet. Så jag fixade med tvätt medan min bättre hälft och eftermiddagens finbesök målade om en fondvägg. Jag borde pluggat men kurserna handlar mycket om sunt förnuft nu. Jag läser på tåget imorgon, eller senare i veckan.

Ikväll blåser jag undan mina spöken och sänder med det iväg ett mentalt grattis till vad som en gång var min gamla vän demonen. Förr var jag modet själv och skrattade åt hans rädsla för livet. I slutet av sagan blev det jag som brottades med rädslan och han som blev förtrolig. Jag slutade aldrig undra hur han gjorde det.

Kommentarer
Postat av: S

Hoppas du sov bättre idag :)

2010-10-04 @ 08:26:43
Postat av: PICTURES BY FELICIA KARLSTROM

Hoppas du hade en trevlig söndag! ;) Hoppas du får en underbar vecka!!

2010-10-04 @ 11:27:05
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 27

Ja, precis samma för mig! Fysion sa att man kan ha det på flera olika ställen i höft/ryggområdet. Så nu är det sambon som åker på städningen här i hemmet ;)

2010-10-04 @ 11:45:14
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0