Säg ingenting till mig

 

Jag har lämnat ytterkläderna i en röra på hallgolvet, låst dörren, tänt ljus och låter Melissa Horn sprida sin värme här ikväll. Hon sätter orden bättre än mig.

Jag har varit i Göteborg idag. Iaktagit människor och försökt få nånting gjort. Jag saknar att leva för kicken. Men jag tror att det är bra, att jag behöver det som är.

Imorgon ska jag känna marken under fötterna hos världens finaste Mellis och svägerska. Det ska bli otroligt mysigt. Jag har längtat bort ett tag. 


Kommentarer
Postat av: Frida

melissa horn är allt bra!

2010-03-11 @ 21:20:46
URL: http://phbyfr.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni är så sjukt fina tillrammans, ha en bra helg. /r

2010-03-11 @ 22:23:32
Postat av: Fotograf MissJeni

Musiken talar oftast det vi själva tänker! Gillar beskärningen av bilden till höger, man blir liksom nyfiken :)

2010-03-12 @ 09:49:11
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0