Sleepdriving

Jag har haft en fin vän på besök. Vi pratade om livet tills värmeljusen brann ut. Med och motgångar. Folkhögskoleliv och framtid. Vi missade helt vilka som gick vidare i Melodifestivalen. Det är livskvalité det. Nu har jag tänt levande ljus i sovrummet. Krypit ner bland sträva, nytvättade lakan. Grand Archives på som bakrundsbrus. Jag vaknar alltid till liv om nätterna. Huvudet är stilla likt spegelblankt vatten och det kliar inte längre under huden. En dålig rutin i det moderna samhället.

Kommentarer
Postat av: Frida

låter helmysigt:] kan informera om att ola och salem al fakir gick direkt till final.

2010-02-07 @ 11:20:20
URL: http://phbyfr.blogg.se/
Postat av: Fotograf MissJeni

Jag missade helt att ens veta om att melodifestivalen kickade igång, men så är det ju kanske inte min musiksmak heller :P

2010-02-07 @ 16:04:27
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0