"Usch vad dyrt och hej och hå"


Tålamodet har varit gjort av papp och trasats sönder några gånger på jobbet idag. Ett tag funderade jag på att redan nu stryka mig från alla lördagar. (För att inte tala om julveckan.) Undra om jag missade någon hej-och-välkommen-att-pilla-på-biträdets-mage-skylt på dörren?
Jag var planetens lyckligaste människa när jag gick hem genom folkmassorna och insåg att mysdress och te inte var långt borta. Här sitter jag nu. Idag tänker jag inte ge mig på några djupare stavelser. Jag tänker inte ens försöka låta lite levnadsvis. Istället ska jag gå en långpromenad, handla med mössan långt nerdragen över ögonen och placera mig i soffan framför Plura och gänget.

Kommentarer
Postat av: Mikael

SV: Ja det var liksom lite meningen, haha. Men det år väl för väl att det inte är något annat som vi väntar på "igen". Knattarn är ju bara 5,5 månader.



Hmm, ja gravida magar är vad jag har förstått att det är allmän egendom, det är väl bara att klämma och känna eller? ;P

2010-12-04 @ 16:07:22
URL: http://nufan.webblogg.se/
Postat av: louise

haha, jag älskar dina inlägg. dem gör min dag! <3

2010-12-04 @ 16:41:38
Postat av: Jasmin

fin bild, raring.

2010-12-04 @ 18:07:27
URL: http://childhoodlight.blogspot.com
Postat av: fian- gravid i v34

Nougat, guu så gott ;) Här har det bakats saffransbullar, choklad med polkagris, snickers & nu håller vi på med saffrans-skorpor ;) "puh" börjar bli trött hehe blir soffan & glögg sen.



Ha en mysig kväll gumman!

2010-12-04 @ 19:22:22
URL: http://fianandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0