20101213


Luciadagen och jag startade min morgon med frukost framför firandet på svt. Jag har börjat vänja mig vid pluggandet hemifrån, de lugna förmiddagarna och pusslandet av min egen tid. Så det var aningen motvilligt jag rullade bilen mot Göteborg efter morgonmyset. Emellanåt känns det som att jag inte alls skulle ha något emot att stänga in mig de sista veckorna fram till den nya resan i livet startar. Sinnet är lite lojt och upside-down. Men väl på plats var det mysigt att köra genom Haga-husen, påminnas om mångsidigheter och träffa glada ansikten. När jag kom hem läste någon av min röst och var lömsk nog att lura mig till att sova middag. Bättre människa nu med en kopp te framför Svenska hjältar-galan ♥

Kommentarer
Postat av: Em

Hej finaste!

Hur mår du och mini? :)

Som jag skulle velat träffa dej innan sötis tittar ut men kan tänka mej det är ganska mycket i luften för dej just nu? Och snart jul... helt sjukt vad fort tiden sprungit iväg. Take care sweetie! KRAM

2010-12-14 @ 08:16:12
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Postat av: Fotograf MissJeni

Det är nog bra att du har någon som läser dina tankar och tvingar dig att sova, ta vara på det för snart blir det inte mycket sömn :)

2010-12-14 @ 13:05:57
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Sanna Ek

Sikken söt bild! Låter som härligt luciamys. Dagen slutade i tårar här, också framför Svenska hjältar galan. Vilka fina människor, insatser & inspiration!

2010-12-14 @ 13:49:20
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0