Gone gone gone


Dagens minus:
- Foton där man sovit för lite och inte hunnit sminka sig.
- Bedövningsprutor gör sjukt ont.
- Inflammationen vid ögat är borta men har ersatts av ett öppet sår och ocharmig svullnad.
- Det har snöat i natt.
- När redigerade jag bilder senast?
- Förmågan att kunna blåsa upp och ner mina bubblor utan att spräcka dem.
- Dagen startade alldeles för tidigt.

Dagens plus:
- Dagen startade alldeles för tidigt med ett leende och fint joller från mini.
- Jag har tulpaner på bordet och favoritkaffet i skåpet.
- Mini somnar in ensam och sover numera både förmiddags- och eftermiddagsnap i sin egen vagga (med reservation för spontana ändringar).
- Underbara partner in crime lyckades med storslaget universitetsmygel till min fördel.
- Jag fick migrationstentan godkänt mitt i bebisbubblan.
- Jag har gjort en garderobsrensning och får nu plats med vårnyheter.
- Jag är precis samma - nu som då.

Kommentarer
Postat av: en liten bildblogg av felicia

Hoppas infektionen blir bättre! Kram! Hoppas du haft en fin fredag trots allt ♥

2011-03-11 @ 18:03:40
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag håller fullkomligt med om att bedövningssprutor gör sjukligt ont - fyra stick blev det igår och idag, ajajajaj! Men himla värt det, gissar jag..



Skönt att inflammationen är borta och att du är på bättringsvägen :) Ha en skön helg nu fina du! Kram

2011-03-11 @ 19:45:42
URL: http://makeitalone.blogg.se/
Postat av: Clara

Jäkla böldskit! Hur som helst så är du lika fin ändå! Känner få så fina förstagångsmammor som har så många strängar på sin lyra och ändå lyckas se så fräscha ut! Får ta och ses nu någon dag när alla barn är utan kräksjuka! kram

2011-03-11 @ 21:12:37
Postat av: Sara

Hej babe. Tror din ögonböld flög hem till mig och satte sig på min kind. Buhu. ;)

2011-03-12 @ 11:54:00
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är fin även när du sover för lite! Krya på dig ordentligt nu. :)

2011-03-12 @ 17:01:32
URL: http://malinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0