You don't always have to be on top


Jag stänger av nyheterna för jag orkar inte lyssna. Det står te och tända ljus på vardagsrumsbordet och jag går fortfarande runt i mysbyxor. En spotifylista står på som bakgrundsbrus. Jag har skaffat mig några nya, igen. Det är dop för finaste H's lilla solstråle idag. Jag ska försöka få lite bilder.

(Det händer att jag undrar vad jag sysslar med bland alla halmstrån. Nu får det vara bra. Men så kommer kvällsljusets klimax, minnen visas likt en revy och nånstans där minns jag allting som varmt. Så banalt.)

Jag är tillbaka senare.
Utan trötta fraser.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Linda, du fotar så underbart, hjärtat.

2010-09-26 @ 00:44:12
URL: http://childhoodlight.blogspot.com
Postat av: Mikael

Jäkligt stilig bild.

Fåglarna gör verkligen sitt också. Var det meningen eller fick du med dem på köpet? :P

2010-09-26 @ 16:57:20
URL: http://nufan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0