Utkast: Sept. 29, 2010

Jag har inte haft några ord. Jag vet faktiskt inte om jag har det nu heller. Jag skriver, raderar, skriver, raderar. Vad skulle jag kunna säga? Att livet är vackert? Att jag njuter av ögonblicken? Att jag snubblar till ibland? Att jag tror på framtiden? Men ofta undrar hur den kommer se ut? Att jag tänker på dig? Ja, vem fan vet.

Jag skulle vilja ha tillbaka vardagsflytet i mina texter. Just nu känns de flesta ord ganska förlegade och känslotunna. Och så skulle jag vilja ha nya bilder att prata genom. Men istället fortsätter jag att bläddra bland för torra bokblad och hålla ett högt tempo. Huvudet mår bra av att fortsätta som vanligt men vi får se hur länge det fungerar.

Jag funderar på att strejka imorgon. Glömma bort föreläsningar. Ja, glömma att jag ens är socionomstudent för en dag. Koka te, åka ut i skogen, ta massa bilder och komma ifatt. Vi får se.


Kommentarer
Postat av: langtaefterliv

Man behöver sådana dagar ibland, även om det kan vara svårt. Ingen vinner på att man flåsar sig själv i nacken.

2010-09-29 @ 22:10:12
URL: http://langtaefterliv.blogg.se/
Postat av: Uh-huh-me.com ~Nettan

Ibland är det verkligen omöjligt att finna ord och inspiration! Hoppas att du får en såndär skön, avslappnande dag!

2010-09-30 @ 12:12:40
URL: http://uh-huh-me.com/
Postat av: Fotograf MissJeni

Ibland får man strejka en dag för att komma tillbaka till sitt vanliga jag igen :) Jag skulle behöva strejka idag.

2010-10-03 @ 13:55:58
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0