I wonder who is like this one


Efter några timmar med gamla vänner så inser man att hur mycket livet än springer iväg så kommer det tillfällen då man möts igen. Men kanske med en ny gemensam nämnare. Sånt är vackert. Lika vackert som när ungdomskärlekar möts på ålderns höst.

Jag lyssnar på Hello Saferide ikväll och försöker få ordning på nånting som jag ännu inte vet vad. Ju fler löv som faller dessto tydligare blir minnenas melodi. Det lagras mycket i en hårddisk och självbevarelsedrift är ett alldeles för svårt ord. Även den fysiska kroppen rämnar litegrann idag och gör det extra svårt att stå vid fronten. Ikväll ska jag köpa mig lite jävlaranamma.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det verkar minsann som om Lillefoten tagit en tripp down Memory Lane.. ;)

Styrkekramar till dig!

2010-09-16 @ 22:51:08
URL: http://malinan.blogg.se/
Postat av: sara

hihi. ;)

2010-09-17 @ 07:42:25
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0