Jag har tagit mig upp till Skansen. Jag mi...

img_0226 (MMS)

Jag har tagit mig upp till Skansen. Jag minns att jag undrade om jag skulle få hälsa på hösten här. Och det gick, av fortsatt smidighet och ren viljestyrka. Alla träd går i gulorange här. Det var annorlunda sist, på så många punkter. Jag har en föreläsning och ett studiebesök kvar innan jag får åka hem till mitt. Jag har blivit lite gråhårig under dagen - på socialpedagogik och fackspråk. Men vad gör det. Jag har fina klasskompisar, någon hemma som väntar på mig, en skön halsduk & någon som dansar i magen.


Kommentarer
Postat av: Em

Hej :)

Ville bara ge dej en kram <3

2010-10-14 @ 16:31:23
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0