20101124


Jag startade dagen med en förmiddagskaffe och julklappstittut på stan med en av de finaste. Otroligt lyxigt med mitt-i-veckan-mys och så bra man mår av sina vänner. Snöstormen och adventspyntet som jag tjuvstartat med trollar dessutom fram mängder med julkänslor. Jag kommer på mig själv med att le finurligt och livet känns sådär fint.

Under eftermiddagen har jag myst inomhus, druckit några koppar te och för första gången mått lite mystiskt och sagt aj! högt. Mini har kullerbyttat sig och landat med huvudet neråt så kanske har det med det att göra. Hela jag känns annorlunda. Så därför har det sorterats, rensats och strukturerats i hemmets alla vrår för att styra det som styras kan. Ikväll somnar jag framför Independence day för att orka ge mig på plugg och shopping imorgon.

Kommentarer
Postat av: PICTURES BY FELICIA KARLSTROM

Åh, så mysigt med julklappstitt!

2010-11-25 @ 09:14:29
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Postat av: Mikael

Bäsis har ställt sig i startblocken nu då :)

2010-11-25 @ 12:22:03
URL: http://nufan.webblogg.se/
Postat av: S

Vad spännande! :D

2010-11-25 @ 18:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0