Här kommer våren det har jag lärt mig

Runawaytrain. Jag rullar hemåt igen efter att ha fått en överblick om kursen i juridik. Ja, herregud. Jag har aldrig varit något fan av regler och lagar men med det så påstår jag inte att de inte behövs. Det finns ju människor som behöver något konkret att ta till när det blåser. Jag har i alla fall förstått att jag måste plugga den här våren. Flitigt och med diciplin. Därför börjar jag redan imorgon med en hemmadag. Jag gör det här på mitt sätt.

Undra om vårsolen är här för att stanna? Jag fick en chock när jag gick utanför dörren i förmiddags och möttes av varma vindar och solsken. Hela dagen har jag och fröken J dansat omkring med lätta fötter mellan spårvagnar och föreläsningssalar. Jag hoppas vi båda får en fin dag imorgon så vi kan samla energi och bli experter inom landets rättsystem. Really can’t wait.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Tack för kommentaren förut.

Jag har haft en ofrivillig bloggsemester på en vecka därav det sena svaret..

Jag gillar din blogg, den är så där mysig. Den var lite som medicin för själen nu när man längtar så det gör ont efter vår.

/ S

2010-03-25 @ 21:05:02
URL: http://sofosia.blogg.se/
Postat av: Ina

Du ska se att det är inte så svårt att få grepp om juridiken. Det mesta är ganska logiskt. Kanske lite av terminologin som är jobbig att få in. Men det fixar du säkert. Sen beror det såklart vad för juridik du handskas med. Du fixar det nog. Lycka till. ;)

2010-03-25 @ 21:10:03
URL: http://meraina.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh i love you i wish you got the flu so that i can take care of you, like you take care of me.

2010-03-26 @ 02:42:58
Postat av: Fotograf MissJeni

Du får gärna skicka hit solen också om du vill, här är det bara regn som bjuds :/

2010-03-26 @ 14:44:20
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0