Love is still to be found in the dark

Jag är full av liv och kärlek idag. Ingen annan levande är så perfekt som min M. Ingen annan själ är så fin som min mamma. Och inga andra människor är så underbara som mina vänner. Jag är så otroligt lyckligt lottad. Dessutom har pluggandet gått riktigt bra idag. Framåt, otherwise. 


Under den här dagen har jag lärt mig lite mer om utvecklingspsykologi, funderat över tonårsminnen, haft ont i magen, fått tre semestervikariat att välja på, gått en långpromenad och skrattat med Smedis, druckit te, dammsugit, tvättat, lyssnat på feel-good-musik och bara njutit av att vara back on track - på obestämd tid.

Kommentarer
Postat av: Frida

mysig bild!

2010-03-18 @ 21:32:44
URL: http://astridfrida.bubbleroom.se
Postat av: stormkyss

jag gillar verkligen bilden. det är första besöket här, så nu ska jag kika vidare.

2010-03-22 @ 12:03:55
URL: http://stormkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0