This awkward silence makes me crazy

Jag hoppas att ni alla har haft en trevlig midsommar. Jag som har varit tyst i några dagar var tvungen att gå till äldre inlägg för att lista ut vart raderna tog slut. Ingen vit flagg ännu. Det hänger fortfarande en slags melankoli över mig och över stan. Enda skillnaden är att vågorna varit större. Därav min tystnad.

Havsluften kunde inte vända allt det där. Men det var sagolikt med saltvatten och vind i håret en midsommarkväll. Lika fantastiskt var det att sitta i kvällssolen med goda vänner. Jag gör mitt bästa hela tiden.

En hjärter dam som går runt och kämpar för att inte bli nånting man tar sin an.
Ur min mun låter det som en skämt, visserligen. Mest av allt så önskar jag mig höst, ett facit i handen och ord som kan skänka lite hopp till sanningen.

Kommentarer
Postat av: Sanna Ek

Såg din kommentar nu! Har haft så otroligt mycket. Jobb, jobb, jobb ;) hoppas allt är bra med dig! Tusen tack för din kommentar :) du är väl för söt!

Använder mig också av action till bloggen ofta!

2010-06-29 @ 20:31:24
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0