Feel the rythm of every heartbeat

Varje år vid ungefär samma tidpunkt börjar jag fundera över om jag varit grek i ett annat liv. Det är så jävla mycket vinter överallt så jag går sönder litegrann. Det är inte okej att pälsa på sig så mycket kläder så man nästan glömmer hur ens vanliga vikt känns. Eller att ha årets värsta förkylning två veckor in i januari. Enough.


Fast det är fint. Och fotovänligt. Runt omkring. Tentan är nu inlämnad. En del av mig vill vara bland galna socionomer och låta tentahetsen rinna av i takt med vinglasen som töms. En annan del av mig trivs bäst i soffan bland tända ljus, med god mat framför det klassiska fredagsnöjet Let's dance. Alla dessa delar...

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag tänkte på att jag skulle tvinga ut dig å fota lite när det var så fint, men nu behövde jag inte :)

2010-01-15 @ 17:52:45
Postat av: annica

Väder för isbjörnar...

2010-01-16 @ 00:24:08
URL: http://maskrosmamman.blogg.se/
Postat av: Fotograf MissJeni

jag samlades bland klasskamrater igår för att fira bort uppsats stressen. Men det blev en tidig kväll för min del ändå :)

2010-01-16 @ 14:31:56
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0