Ännu okända nätter i väntan på att gry

Jag har suttit i gungstolen och druckit te. Låtit bli morgonduschen. Tänt några ljus och fixat de sista koderna på hemsidan.

Jag har inte haft några ord över i helgen.
Det blir sådär ibland.

Jag tänker på dig. Och på dig, och på dig. Ni så mycket modigare än mig. Eller är det kanske dumdristighet? Jag sköter mitt på torra land. Och det tycks gå bra. Det också. Kurslitteratur i hyllan, som en påminnelse om vart jag är påväg. Tavlor utspridda som en hint om att jag alltid bör vara konsten trogen. Jag har jobbat mina sista schemalagda timmar. Jag har någons själ i magen. Det är första augusti. Och det känns som livet börjar igen.

Igår trodde någon tveklöst på mig och framtiden.
Det kändes svindlande bra.


Kommentarer
Postat av: Frida l fplanting

Blir så inspirerad av din blogg. Så fin den är. Har säkert sagt det förut men jag vet hur kul det är att höra sånt. Älskar dina texter med ♥

2010-08-01 @ 18:28:54
URL: http://fplanting.blogg.se/
Postat av: Tracy

Gud vilken fin blogg :D är det du som gjort den själv?

2010-08-01 @ 19:25:24
URL: http://ghattas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0