Save me

Min kropp har gjort premiär för maginfluensa och under det senaste dygnet har jag sovit 18 timmar. All vaken tid har varit de mest jävliga timmarna på det här året. Jag mår bättre idag. Inte bra men helt okej. Jag har mindre feber, inte lika ont i kroppen och frukosten har fått stanna.



Det jobbigaste med att ligga hemma ofrivilligt är tystnaden. Endast vardagstrafiken utanför smyger sig in genom väggarna och i takt med bruset från en film jag stängt av ljudet på, växer sig frågorna stora och landar som en bitterljuv känsla över hjärtat. Darling don't you look fine, the dull look in your eyes. Så fort jag blivit av med huvudvärken ska jag byta sängkläder och kanske läsa anteckningarna som finaste J skickar från föreläsningarna i Göteborg. Idag vill jag vara där.

Kommentarer
Postat av: Fotograf MissJeni

Skönt att du är på bättringsvägen :) kram

2010-04-07 @ 12:15:21
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0