Torsdag 12:08

Efter 10 med Malou von Sifvers, en kopp te och en filt i soffan måste vara det lyxigaste man kan unna sig en vardagsförmiddag. Dagens diskussion rörde en neurologisk sjukdom och eftersom det även rör min verklighet satt jag som fastklistrad i en timme. Det är storslaget vad forskning och erfarenheter kan åstadkomma.
Jag är hemma idag. Eftermiddagens föreläsning känns overkill när man behöver samla krafter. Jag suckade lite åt kursen Samhällsstruktur och välfärd men får nog ta tillbaka det. Classic. Föreläsningarna igår var sjukt intressanta och jag vill ge en kärleksförklaring till våran föreläsare. Fast idag vill jag gå hemma och vara melankolisk. Landa. Så jag pysslar, bakar bröd, läser kurslitteratur, målar, dricker te och lyssnar på vardagstrafiken som dragit igång utanför mitt vardagsrum. Idag njuter jag av att inte vara en av alla dom som stressar omkring.


Kommentarer
Postat av: Monica

Njut av din dag hemma! Promenad var däremot overkill , te är mycket bättre!

2009-11-05 @ 17:12:33
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling.



Du har chans att vinna ett presentkort på 500 kr från Beautyplanet



http://www.lovemercury.se/2009/november/tavling.html

2009-11-06 @ 19:47:44
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0