This Julia is bleeding

Någon viskade i mitt öra. Och nu har jag en aning om... vad jag sysslar med. Jag kan ana varför det är nattsvart. Jag kan förstå varför energin är borta och inspirationen bortblåst. Men jag sitter inte på några tacksamma lösningar. Det kanske läker ut av sig självt? Det är nästan så det känns. Men stigen dit är full av rötter från trofasta ekar och stickande barr från gamla granar. Jag packar lätt och ger mig iväg. Ställ inga krav är ni snälla, stigen är ett löfte om strid som den är, men lämna gärna en lampa tänd för mig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kryper in under mitt skinn. Vackra du.

2009-12-13 @ 18:18:37
Postat av: Ronja

Du gör mig mållös vackra Linda. Det är kryptiska ord och svåra att förstå, men någonstans så kryper dom in i mig och berör på ett speciellt sätt. Jag tänker på dig och hoppas att du snart är på fötter igen. stor kram och mycket kärlek!

2009-12-13 @ 19:05:36
URL: http://ronjalindhe.blogg.se/
Postat av: malin

<3

2009-12-13 @ 20:50:13
Postat av: mia

Hej har julens bästa tävling

Lottar ut en helt ny Sony Ericsson Satio


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0