Samma utsikt som förut fast kanske ändå lite längre

Många timmar i filmsoffan. Stereotypiskt kladdande. En bra bok. Skåpens största tekopp. Många tända ljus. Frost i träden. En natt i mitt barndomskvarter. Lite storstadsluft. Och jag är lite mera människa. Nästan migsjälv, faktiskt. Allting handlar om att bli vän med sig själv. Att acceptera. Märker ni att det går framåt?





Ikväll ska jag fila på en nyårskrönika. Det är traditionellt i mitt bloggande, det vet ni som har följt mig adress efter adress. Men i år är allting annorlunda. Ingenting är som tidigare...


Kommentarer
Postat av: Malin

Kloka ord från en klok tjej, som alltid. Inte det lättaste alltid, att lyckas acceptera sig själv.



Jag ser fram emot krönikan, kram och gott nytt år på dig!:)

2009-12-31 @ 00:05:33
URL: http://malinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0